keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Synnytysunia

Sain eilen kaksi viikkoa sitten synnyttäneen ystäväni synnytyskertomuksen ja kuulumisia vauva-arjesta illalla. Synnytyskertomus tuli uniini ja olinkin viime yönä kahdesti synnyttämässä. Tällä kertaa ainakin toisella kerralla  ensin menivät vedet, molemmissa unissa olin edelleen rauhallinen. Heräsin yöllä pari kertaa supistuksiin, ei kivuliaita edelleenkään mutta olivat melkoisen napakoita. Tänään on päivälläkin laittanut mahanahkaa ihan kovaksi, välillä tuntuu painetta peräpäässä asti.

Tänään olen pessyt pyykkiä ja tehnyt vähän töitä. Sovittiin työkollegan kanssa, että hän viimeistelee omat kommenttinsa tänään, teen ne korjaukset tänään/huomenna (mikäli olen yhdeskoos) ja sitten kirjoitus laitetaan ylemmille tahoille eteenpäin. Minulla on tunne, että heidän viimeisiä kommenttejaan en enää ehdi tarkastaa. Kollega laittoikin eilen viestiä, että hän kyllä viimeistelee kirjoituksen jos minulle tulee lähtö. En siis stressaa asiaa enää yhtään :)

Ulkona on aivan upea auringon paiste! Silmiä väsyttää vähän, taidan mennä hetkeksi makoilemaan sängylle (jonne aurinko paistaa tällä hetkellä) ja käydä myöhemmin kävelyllä. On niin keväinen olo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti