tiistai 11. tammikuuta 2011

Lukuja

Tänään mittasin mahanympäryksen, 117 cm. Maha siis on Ihan Oikeasti iso, eikä vain tunnu sille. Pituutta minulla on huimat 161 cm, joten pianhan tässä ollaan yhtä leveitä kuin pitkiä :D Painoa on tullut ensimmäiseen neuvolakäyntiin 12 kg.

Viikkoja on taas uuden luvun verran kasassa.


Raskausarvet ovat leventyneet ja kutiavat etenkin iltaisin. Olen lisännyt rasvausväliä, sillä raapiminen on kivuliasta, arvet ovat sen verran kosketusarkoja.

Tänään rauhallisen aamun jälkeen olin tehokas ja sain tehtyä töitä jopa vähän enemmän kuin olin suunnitellut töiden suhteen. Lisäksi ystävä kävi kahvilla ja kävin luomassa valokatteelta eilen tippuneet lumet pois. Sammuin ihan täysin sohvalle siksi aikaa kun sauna lämpesi ja nyt olen vähän virkeämpi. Olo on kuitenkin raukea, nukuin viimeyön todella hyvin ja olo onkin ollut koko päivän varsin mainio :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti