perjantai 27. elokuuta 2010

Tunnustus

Hei vau! Aamulla kommenttilaatikossa odotti ihana yllätys, tunnustus Barbamamalta Hattaroita ja vaalenpuonaista silkkinauhaa -blogista :) Kiitos ihan mielettömästä!


Ohjeet kuuluvat: Tunnusta itsestäsi seitsemän asiaa ja jaa tunnustus eteenpäin seitsemälle ihmiselle.

1. Olen aamuisin nopea. Kun olen noussut ylös sängystä, olen valmiina lähtökunnossa 45 minuutissa. Jos aloitan aamun yksin, olen vielä nopeampi.
2. Tykkään pukeutua siisteihin vaatteisiin, mutta en laita tukkaani mitenkään ihmeellisemmin (yleensä vain ponnarille tai nutturalle, harvoin pidän hiuksiani auki vaikka monet sitä toivoisivat) enkä meikkaa, paitsi nykyään taitan ripset (kestovärjään niitä) ja laitan kulmakynää.
3. Olen piiloturhamainen. Tykkään katsella muotikuvia, rakastan laukkuja ja kenkiä ja kauniita vaatteita. Silti ostan niitä todella harvoin ja usein vain haaveilen kaikesta kauniista.
4. Olen mielestäni kokenut yhdelle elämälle liikaa pahaa ja yksi suurimmista huolen aiheistani on, että miten voisin suojella tulevaa lasta niin paljolta pahalta. Kaikelta en voi suojella mutta edes vähän...
5. Rakastan syömistä ja ruoka on maistunut minulle aina. Terveysintoilen ja tykkään syödä terveellisiä ruokia, mutta paheisiini kuuluu kaikki suolainen ja rasvainen. Verenpaineeni on koholla ihan normaalistikin, ja etenkin nyt täytynee alkaa rajoittaa herkuttelua... Painoltani olen normaalipainoinen.
6. Olen todella empaattinen. Muiden surut saavat minutkin surulliseksi ja jos uskaltaisin, olisin aina halailemassa kaikkia. Haluaisin poistaa kaikki maailman murheet läheisteni harteilta. Yritän piristää ihmisiä viljelemällä hymiöitä joka paikkaan :)
7. Olen todella tunnollinen. Eräs kollega joskus kysyi miksi en mennyt lääkikseen. En voi, koska otan liian suuren vastuun enkä voi olla vastuussa ihmishengistä. Menettäisin varmasti yöuneni jos yhtäkkiä tajuaisin tehneeni edes jonkun ei-niin-vakavan diagnoosin väärin.

Ja sitten eteenpäin seuraaviin blogeihin:

Nämä blogit kuuluvat niihin joita seuraan kaikista aktiivisimmin, ja joilta en tätä tunnustusta pikaselaamisella löytänyt :)

2 kommenttia: