torstai 5. elokuuta 2010

Lapsikuume kadoksissa?

Olen taas elellyt lapsikuumeilun hiljaisaikaa. Välillä mieleen on putkahtanut, että halusinkohan tätä nyt sittenkään niin paljon, kun en jaksa enää päivittäin hehkuttaa mielessäni "Olen raskaana!". Tänään selaillessani blogeja näin Oliviahin uuden tulokkaan ja kyllä se tunne sieltä vaan taas tuli. Mulle kans! Ihan laittoi hymyilyttämään pienen ihmeen kuva :) Joo, kyllä minä tätä haluan.

Piti jo aiemmin sanoa, mutta unohdin. Harsot. Ne tylsät valkoiset, ihanan pehmeät ja monikäyttöiset harsot. Tajusin Hannan blogia lukiessani että niitähän saa näemmä myös värillisinä ja kuvioiden kera!!! Näitä tulee meillekin!

Tämä näyttää olevan nyt ahaa-elämysten aikaa :)

Huomenna voin sanoa että viikon päästä ultraan!

Tänään mennään kaveriporukalla leffaan katsastamaan Inception. En malta odottaa, olen kuullut vain positiivisia juttuja leffasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti