tiistai 1. kesäkuuta 2010

Siivouspuuska

Viikko on alkanut paremmin kuin edellinen, vaikka väsymys vaivaa taas. Jostain syystä koko tämän vuoden kestänyt väsymys (lukuunottamatta yhtä viikkoa, jolloin olin "normaali") olen aamuisin ollut ihan tokkurassa, vaikka olen nukkunut hyvin ja tarpeeksi. Stressiäkään ei ole ollut siinä määrin, että se vaikuttaisi yöuniin. Mitä lie, mutta tympii.

Tänään sain vihdoin siivouspuuskan, jota olen odotellut. Siivosin ja vaihdoin järjestystä meidän patiolla. Tulisi nyt pian se maaginen kesäkuun 10. päivä, niin saisin kukat vihdoin ulos! Suurin osa taimista heitti henkensä, mikä ei yllätä. Harmikseni en saanut montaa tomaatintainta aikaan, saa nähdä turvaudunko kaupan valmistaimiin sittenkin.

Vielä vajaa kaksi viikkoa kesälomaan! Olen koko alkuviikon setvinyt syksyn konferenssimatkan kanssa, sain nimittäin vihdoin varmistuksen, että konferenssin komitea hyväksyi esitykseni. Pitäisi alkaa miettiä sitä esitystäkin, mennee kesäloman jälkeiselle kuukaudelle. Paljon pikkuhommaa olisi tehtävä töissä ennenkuin jään pois, että saisi aloittaa rennosti lomalta palattua.

Mies tekee kanasalaattia, tuoksuu todella hyvälle ja maha kurnii. Tänään olisi saunapäiväkin, olemme usein käyneet hölkkälenkillä tuossa lähellä olevalla pururadalla ja menneet suoraan lämpimään saunaan. Saas nähdä jaksaisiko tänäänkin. Huomenna menen ainakin aamusta kuntosalille.

Käykääs muuten kurkkaamassa Minninmökin arvonta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti