keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Takaisin lomalla

Tänään ei mennyt töissä kuin kolmisen tuntia, loppuviikon olen taas ihan vain lomalla :)

Itseasiassa vanhempani tulevat tänne huomenna seurakseni uudeksi vuodeksi, mies kun lähtee muualle kaveriporukan kanssa mökille (itse en halunnut mennä tämän mahan kanssa mökkeilemään keskelle ei mitään) ja ystäväni jonka piti tulla tänne, ei pääsekään tulemaan. Kyllähän minä yksinkin osaan olla, mutta vanhemmat tuntuivat olevan kovin mielissään kun pääsevät tänne :)

Tänään on ollut jonkin verran paineen tunnetta taas, onneksi voi loppuviikon lepäillä vain. Vaikka paljon tekisi mieli puuhailla vaikka mitä! Onneksi olen laittanut vauvatavaroita paikoilleen jo pitkin matkaa, niin ei muuta voi tehdä kun käydä hypistelemässä niitä silloin tällöin :D Varsinaisesti tekemistä ei siis ole ihan kauheasti, vaikka siltä tuntuukin välillä.

Tänään sain työkaverilta lainaan pari kantoliinaa, varmasti hommaan omat kunhan pääsen ensin noilla kokeilemaan että onnistuuko kantoliinailu meillä. Ystävä näytti muutamat sidonnatkin mutta en minä niitä varmaan enää muista edes :D No, harjoittelemalla oppii. Täytyy kaivaa joku sopivan kokoinen pehmolelu malliksi (kissat tuskin arvostavat).

Olen lueskellut vauvalehtiä nyt iltaisin ja kyllä alkaa ajatukset olla jo helmikuun puolella aika vahvasti. Jotenkin tämä asia ei enää tunnukaan niin kaukaiselta ja mahdottomalta. Meille ON tulossa vauva! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti