keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Supistus

Makasin sohvalla läppäri sylissä ja katselin netti-tv:tä. Olo oli ollut ällö jo puolisen tuntia. Yhtäkkiä olo vain paheni ällötykseltään, ei kuitenkaan alkanut oksettaa. Hetken päästä vatsa meni ihan kovaksi, ja ällö olo helpotti saman tien. Supistus kesti hetken ja sitten se oli ohi.

Olen kokenut aiemminkin näitä kivuttomia supistuksia mutta nyt huomasin ensimmäistä kertaa yhteyden tuohon ällöön oloon. En tiedä kuuluuko se tähän vai oliko se vain tämä kerta.

Olen nyt kahtena iltana syönyt illan "pääruuaksi" puuroa. Eilen riisipuuroa ja tänään mannapuuroa. Oikein hauduttamalla haudutettuna, kaksi ja puoli tuntia höyrykeittimessä. Tulee muuten ihan taivaallisen hyvää puuroa! Ja eilen illalla ja tänään turvotusta on ollut huomattavasti vähemmän! Veden juominen on vähentynyt noin puoleen aiemmasta, sillä en vain voi enää juoda vettä niin paljoa. Tulee huono olo.

Olen väsynyt, kahden jälkeen ei millään meinaa jaksaa. Aamuisin olen kuitenkin onneksi vielä virkeä ja jaksan puuhastella. Puolilta päivin väsymys alkaa ja voimistuu iltaa kohden. Myös tuo ällö olo on alkanut vaivata. Vaikka olisikin nälkä, tuntuu ettei ruoka oikein maistuisi. Olen vähentänyt annoskokoja, mutta tuntuu että vieläkin pitää vähentää. Puurot tuntuu maistuvan.

Noniin, nyt kello on yhdeksän ja voin mennä nukkumaan. Olen jo kaksi tuntia odottanut että kello olisi tämän verran, että kehtaa mennä sänkyyn :D Huomenna on onneksi kotityöpäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti