maanantai 22. marraskuuta 2010

Ärsytyksiä

Eilen paloi pinna, pitkästä aikaa. Kävin töissä aamupäivästä, tulin kotiin syömään ja lähdin ystävän kanssa leffaan katsomaan uusimman Harry Potterin. Olen varmaankin tulossa vanhaksi kun koko leffan ajan rapisseet karkki/sipsipussit pilasivat osan elokuvanautinnostani. Osan siitä vei teinien vessassakäyminen kesken elokuvan (sinne kun piti lähteä kolmen kimpassa ja tirkuen). Osa taas meni siinä kun kuuntelin melko kauan kuinka limsapulloa hölskyteltiin ylösalas korvan takana. Viimeinen nautinto meni siinä, kun polvea alkoi särkeä ja kipu säteili alaselkään. Ketutti kun lippu oli kallis enkä nauttinut elokuvasta yhtään. En ehkä ollut oikeassa moodissa alunperinkään katsomaan elokuvaa, mutta sitten vielä se etten nauttinut siitä muutenkaan! Täytyy katsoa se (kotona, omassa rauhassa) uudestaan myöhemmin ja katsoa saisinko siitä enemmän irti, vai en.

Tulin kotiin ja laitoin autoa lämmitystolppaan. Olin hieman kiukkuinen pilalle menneestä elokuvakokemuksesta, ja siitä että olin suunnitellut meneväni BodyBalanceen, mutta kiukku söi voimani. Olin väsynyt ja ärtynyt ja puolen tunnin sisään olisi pitänyt taas olla menossa. Ja sitten se lämmityspiuhakaan ei toiminut. Ei vaan mennyt paikalleen vaikka mitenpäin tungin. Kymmenen minuutin ähellyksen jälkeen paloi pinna, se piuha ei vain mennyt paikalleen! Menin puhisten kiukusta kotiin ja sanoin miehelle että käy laittamassa auton lämmitykseen kun en itse saanut sitä piuhaa paikalleen. Mies huomasi heti että olin närkästynyt, halaili hetken ja lähti laittamaan lämmitystä. Sillä välin purin vähän kiukkuani tyhjentämällä tiskikoneen ja pian mies saapui auttamaan. Ei ihme ettei se johto ollut mennyt paikalleen kun sinne oli sisälle katkennut yksi pinni (ei minun toimesta!)! Minä vain en nähnyt sitä kun ei ollut valoa.

Syötiin rahkakakun loput ja katsottiin Housea, ja käperryin miehen kainaloon rauhoittumaan. Kahden Housen jälkeen olo oli paljon parempi ja ehdotin pientä kävelyä miehelle. Halusin käydä vähän raittiissa ilmassa vielä ennen nukkumaanmenoa ja koittaa vaunuja ulkona. Käytiin sitten vaunuttelemassa 20 min ulkona ja kyllä ne vaunut vaan kulkee lähes ajatuksen voimalla, ainakin kun tiet on aurattu. Olen siis vieläkin tyytyväinen :)

Ja taas alkoi uusi viikko. Tasan 3 kk laskettuun aikaan ja tasan neljä viikkoa töitä jäljellä ennen lomaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti