tiistai 11. toukokuuta 2010

Sata

Niin monesta blogista olen lukenut muiden sata asiaa, että päätin itsekin tehdä oman 100 listani.

1. Täytän tänä vuonna 25 vuotta.
2. Olen skorpioni.
3. Menin kihloihin 1.4.2007.
4. Menin naimisiin 1.4.2010.
5. Baarimikko ei uskonut kihlajaisyönämme että menimme kyseisessä baarissa kihloihin, vaan luuli sitä aprillipilaksi. Emme saaneet ilmaisia juomia.
6. Hääjuhlien jälkeisenä hääyönä nukuimme hotellissa, jossa normaalin kokoiset sängyt olivat toisilla puolella huonetta.
7. Siirsimme sängyt vierekkäin ja nukuimme huonosti.
8. Samana iltana olimme niin väsyneitä, että emme edes korkannees skumppaa joka meille oli tuotu huoneeseen.
9. Kun ensimmäisen kerran tapasin mieheni, luulin hänen vittuilevan minulle ja olin siksi ehkä vähän töykeä.
10. Muutaman kuukauden päästä ensitapaamisesta aloitimme seurustelun.

11. Olen asunut Suomessa kolmessa eri kaupungissa.
12. Olen asunut puolisen vuotta Yhdysvalloissa.
13. Olen asunut opiskelija-asunnossa.
14. Olen asunut kimppakämpässä.
15. Olen asunut perus vuokra-asunnossa.
16. Asun ihan omassa kodissa.
17. Olen ollut kesätöissä siivoojana.
18. Ja pidin työstäni.
19. Löysin heti oman alani.
20. Ja nautin työstäni.

21. Olen syntynyt keskosena, 2kk ennen laskettua aikaa.
22. Minulle ei jäänyt keskoisuudesta mitään fyysistä tai henkistä vajausta.
23. Äitini luuli kaksi päivää minun kuolleen.
24. Olen iltatähti.
25. Olen vahinkolapsi, vanhempieni ei pitänyt enää saada lapsia.
26. Minulla ei ole enää isovanhempia.
27. Muistan kunnolla vain isän äidin.
28. Minulla on kolme velipuolta.
29. Joista yhdestä kuulen ehkä kerran kymmenessä vuodessa.
30. Ja vain yhden kanssa olen todella läheinen.

31. Minulla on alkoholistivanhemmat.
32. Toinen heistä ei ole ottanut vuosikausiin.
33. Olen todistanut itsemurhayritystä.
34. Olen todistanut lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
35. Olen rikkonut polvestani jänteen.
36. Minut leikattiin sen takia ja jouduin opettelemaan uudestaan kävelyn.
37. Minä en riitele.
38. En ole koskaan pelännyt henkeni edestä.
39. Minun sydämeni on särjetty.
40. Olen hyvissä väleissä sydämeni särkijän kanssa, vaikka tulen aina muistamaan, miltä se tuntui.

41. Luulin olevani raskaana keväällä 2007.
42. Vauvakuumeilin vähän syksyllä 2007.
43. Vauvakuumeilin vähän keväällä 2008.
44. Vauvakuumeilin ihan kunnolla talvella 2009.
45. Nykyään lapsikuumeilen.
46. Luulin olevani raskaana talvella 2010.
47. Lopetin ehkäisyn keväällä 2010.
48. Luulen olevani raskaana.
49. Minulla on kaksi mustaa kissaa.
50. Minulla on ihana mies.

51. Olen todella onnellinen.
52. Pelkään onnellisuuteni loppuvan.
53. Pelkään vanhempieni menettämistä.
54. Olen todella huono puhumaan puhelimessa.
55. Kommunikoisin mieluiten tuntemattomien kanssa tietokoneen avulla.
56. Vielä ala-asteella pidin esiintymisestä.
57. Nykyään haluaisin pitää esiintymisestä, mutta poden esiintymispelkoa.
58. Esiintyessäni punastun ja rintakehälleni nousee punaisia laikkuja.
59. Osaan pitää hyviä esityksiä kahdella kielellä.
60. Panostan esityksiini aina.

61. Olen korkeasti koulutettu.
62. Pidän opiskelusta.
63. Mutten halua opiskella uutta alaa.
64. Rakastan eläimiä.
65. Lapsena hoidin pesästä tippuneita linnunpoikasia.
66. Olisin halunnut elätikseni variksenpoikasen.
67. Isäni lupasi, että saan sellaisen jos löydän variksenpesän, jossa on poikasia.
68. Minä löysin variksenpesän, jossa oli variksenpoikasia.
69. En saanut varista.
70. Minulla on ollut undulaatteja.

71. Ja akvaariokaloja.
72. Ja sammakonpoikasia.
73. Ja koira.
74. Ja kissoja.
75. Hoidan työssäni eläimiä.
76. Pidän puutarhanhoidosta.
77. Pidän leipomisesta.
78. Pidän ruuanlaitosta.
79. Pidän käsitöistä.
80. Olen harrastanut liikuntaa jossain muodossa koko ikäni.

81. Olen harrastanut taekwondoa ja se oli unelmieni laji.
82. Lopetin sen seuran ja loukkaantumisen takia.
83. Minulla on useita kavereita.
84. Minulla on monta hyvää ystävää.
85. Vain mieheni tietää minusta kaiken.
86. Koska en halua kuormittaa ketään niin monella asialla.
87. Mutta mieheni kuuluu tietää jotta hän voisi ymmärtää minua ja elää kanssani.
88. Olen positiivinen.
89. Nauran aina.
90. Tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, vaikken pitäisikään kaikista.

91. Tykkään tehdä tällaisia listoja.
92. Teen aina listoja kaikesta.
93. Tykkään suunnitella asiat kunnolla.
94. Innostun helposti.
95. Olen silti useimmiten realistinen.
96. Olen sarkastinen hyvällä huumorintajulla, mutta kaikki eivät tajua sitä.
97. Rakastan nukkumista.
98. Olen todella hellyydenkipeä, aina.
99. Hali ja jäätelö auttavat mihin tahansa.
100. Ja mieheni tietää sen!

Nyt on Sinun vuorosi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti