lauantai 24. huhtikuuta 2010

Univauvoja

Eilen illalla päätettiin yhdessä se, minkä itse olin päättänyt jo alkuviikosta :D Pillerit saavat jäädä. Me aletaan yrittää vauvaa tähän taloon! Olen innoissani ja niin onnellinen :)

Eilen illalla puuhailtiin yhdessä koko ilta, ihanaa yhdessä ja lähekkäin oloa. Katsottiin American Crime. Olin nähnyt elokuvan aiemminkin. Todella hyvä, mutta todella raskas. Suosittelen.

Näin viime yönä kahta eri unta, jotka muistan vielä. Toisessa olimme saaneet tietää Stonehenge tyylisestä kivimuodostelmasta jossain ja menimme yöllä katsomaan sitä. Se oli upea, se oli niin upea, että ihastelin sitä kyyneleet silmissä. Yötaivas oli syvän sininen ja vieressä ollut järvi/meri pauhasi. Kivimuodostelman takana olikin pieni mökki, jossa asui noita (ei ilkeä, vaan sellainen ystävällinen ennustajaeukon tyylinen noita). Noita sanoi, että kannan sisälläni elämän siementä. Olin onnellinen.

Toisesta unesta muistan vain sen, että meillä oli pieni hoikka poika. Lapsi oli noin puolitoista vuotias. Rakastin häntä kovin paljon.

Aamulla heräsin hyvällä tuulella, tavallista paremmalla sellaisella. Maha kipuilee edelleen muttei enää niin voimakkaasti. Vuoto on edelleen runsasta, mutta suhtaudun tähän jotenkin puhdistusmaisesti. (Onko se edes sana?) Keho puhdistuu ja valmistautuu muutokseen. Minä valmistaudun muutokseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti