keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Glitteriä joka paikassa

Eilinen meni edestakaisin rampatessa ja päivä oli kiireinen. Aamu toisti itseään edellisestä aamusta, mikä oli ihanaa. Kun polkaisin itseni liikkeelle kohti keskustaa, huomasin sen ihanuuden, mikä tuolla takalistossa tapahtuu kun sotkee polkupyörällä menemään ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa. Istuinkyhmyni olivat niin kipeät etten meinannut kärsiä edes istua satulassa! No kipu onneksi hellitti hetken polkemisen jälkeen. Kävin ensin kirjastossa ja sitten vein polkupyörän keskustaan ja läksin jalkaisin liikkeelle kiertämään kaikki listalla olleet paikat. Jouduin käymään poliisilaitoksella kahdesti, sillä ensimmäisellä kerralla olin unohtanut ottaa kuvat. Siinä välissä kävin matkaphelinmyymälässä, ja jostain syystä minulle piti avata TAAS uusi liittymä, jotta sain vaihdettua vanhan numeroni uuteen liittymään (minulla oli siis kaksi liittymää, koska ostin kimppakaupalla puhelimen paria viikkoa ennenkuin vanhan liittymän määräaikaisuus meni umpeen). En jaksanut purnata vastaan, haluan vain sen numeron uuteen liittymään, ihan sama minulle miten sen tekevät.

Kun vihdoin pääsin lounaalle, olin hieman huonolla tuulella, sillä takalistoon sattui, kengätkin jostain syystä hiersivät, silmät oli täysi hiekkaa (mikä on kaksinverroin mukavaa piilareilla) ja kaiken lisäksi käsissäni oleva ihottumakin kiukutteli. No kävin hoitamassa työt ja lähdin kollegan kanssa samaa matkaa takaisin keskustaan. Huolimatta kiukutuksesta minulla oli kova mielihalu ihan vain kierrellä kaupungilla ja unohdin ostaa Tiimarista häiden kiitos korttien pohjat aamulla. Kiertelin muutamassa kaupassa, lähinnä kurkin lasten vaatteita ja rattaita ja syöttötuoleja ja ja... :) Kävin yhdellä kirpparillakin mutten löytänyt mitään.

Olen pitkään kurkkinut skräppäysblogeja ja mieleni on tehnyt jo pitkään yrittää itsekin. Rohkaistuin ja ostin muutamia tarvikkeita Tiimarista. Illalla sitten askartelin pöydän äärellä. Glitterihilettä oli joka paikassa ja mies nauroi minulle. Löysin sopivat kuvatkin ja koitimme käydä tulostamassa ne töissä, ongelmana oli vain valokuvapaperin uupuminen. Työpaikan lähellä olevassa marketissakaan (jossa mies edelleen tirskui minulle, olin unohtanut pyyhkiä naamani glitterihileestä...) ei ollut kuin mustesuihkutulostimeen tarkoitettuja papereita (työpaikalla on vain lasertulostimia). Kävimme kuitenkin tulostamassa kuvat tavalliselle paperille mutta jälki ei miellyttänyt. Päätimme että saatamme ostaa oman tulostimen, sillä nyt kun on hyvä kamera, niin olisi mukava tulostaa kuvia seinällekin. Skräppäystuloksista siis myöhemmin uudestaan, kunhan saan valokuvat paikalleen.

Tänään onkin vuorossa kotipäivä. Pitää siivoilla ja lupasin pestä taloyhtiön yhteisten tilojen ikkunat. Ikkunanpesu kun on mukavaa kunhan siinä vain pääsee alkuun :) Aurinko paistaa ja linnut tirpattaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti