lauantai 6. maaliskuuta 2010

Ahdistusta

En sitten nukkunut päikkäreitä enkä pelannut pleikkarilla torstaina, aika loppui kesken :P Mutta oli kyllä ihanaa olla koko päivä kotona!

Olin taas tänään töissä ja siinähän se päivä hurahti. Meni odotettua kauemmin hommissa ja päästiin ruoanlaittoon vasta neljän maissa. Sitten aloitin Sims3:sen pelaamisen, The Sims on ollut suosikkini jo 10 vuotta, eli olen ollut fani sen ilmestymisestä lähtien :) Huomenna ei onneksi tarvitse mennä töihin, voisi koittaa ehtiä kuntoilutreeneihin kahvakuulailemaan.

Tehtiin miehen kanssa tänään hyvää currykookoskanaa, oikein nom nom.

Minulla oli jostain syystä eilen hetken aikaa aivan toivoton olo. Jostain syystä tuntui, että en ikinä saa lasta/lapsia, oli niin tavattoman tyhjä olo sisällä. En oikein edes tiedä mistä tämä tunne tuli, kyllähän se mies sanoi että haluaa lapsia "sitten joskus". Heitin ihan vitsillä perjantaina miehelle, että nyt äkkiä lasta pykäämään kun seuraava vuosi tulee olemaan aika hiljaista töissä rahoituksen puutteen takia. Mies otti sen liian tosissaan ja huomautinkin siitä hänelle. Meni hyvä vitsi ihan hukkaan :(

Luin tänään Haaveista totta? -blogin synnytysmuistelmia ja sektiokertomuksesta tuli itsellenikin kovin ahdistunut ja lohduton olo. Itse olen syntynyt sektiolla viikolla 30, painoa minulla oli kilon verran ja selviytymismahdollisuus 15 % luokkaa. Todennäköisyys erilaisille kehityshäiriöille oli suuri. 25 vuotta myöhemmin olen terve nainen enkä kärsi minkäänlaisista vajavuuksista. Äiti kertoi tässä taannoin että pienempänä minulla oli ongelmia terveyteni, lähinnä keuhkojen kanssa, sillä ne eivät ehtineet kehittyä kunnolla. Mutta ensimmäisten muutaman vuoden jälkeen olen ilmeisesti voinut hyvin. Voin vain kuvitella miten vaikeita nuo ensimmäiset vuodet olivat vanhemmilleni.

Äh kun ahdistaa. Lieneekö juuri loppuruoralla olevien menkkojen syy...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti