keskiviikko 10. elokuuta 2011

Kirppistelyä

Olen muutaman kerran käynyt kirpparilla täällä, nyt olen alkanut tehdä löytöjäkin. Alkuun tuntui, että tarjonta oli todella huonoa, mutta nyt pari paikkaa on uusittu, ilmeisesti se on vaikuttanut. Aiemmin äitini/minä on/olen tehnyt löydöt kotipaikkakunnaltani, suurin osa Eeliksen vaatteista onkin kirpparilta ostettuja.

Vaatteiden lisäksi muutama hittilelu on löytynyt, viimeisempänä löytönä tämä helisevä sammakko.


Olen myös etsinyt kirjoja ja löytänytkin jo hyvän alun Eeliksen omalle kirjastolle :)


Myös Miina ja Manu tabletit olivat ihana löytö.


Itsekin varasin kirppispöydän, sovittiin Eeliksen kanssa että myy pienet vaatteensa (ne joita en säästä mahdollista toista lasta varten), että saadaan ostaa lisää kirjoja :)

2 kommenttia:

  1. Hyvä sopimus teillä Eeliksen kanssa :)

    Ihana tuo helistin! Onko se semmoinen joka pysyy itse pystyssä ja jos sitä vähän tönäsee, se palaa tasapainopisteeseen?

    VastaaPoista
  2. Juu, just sellanen se helistin on :) Aika huippu Eeliksenkin mielestä!

    VastaaPoista